Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!

Gå ner 
+5
Feno
Belal
Noira
lillaflickan
Daikana
9 posters
FörfattareMeddelande
Pistenc
Gäst




Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimetor dec 13, 2007 11:34 pm

Antar att ni ver vem jag r blev tillsagd att jag va tvungen att göra en app så jag skriver väl lite skit då........... Efter denna veckan har jag all honor jag needar på min war och shammy med andra ord kommer jag bara spela arena med dem så jag har hur mkt tid som helst för raids nu och r som sagt riktigt sugen på raida nu me med min protpala.... Ett ja lr Nej räcker så jag kan gå vidare till nån annan guild asap om ni inte vill ha mig
Till överst på sidan Gå ner
Daikana

Daikana


Antal inlägg : 15
Age : 37
Registration date : 07-10-09

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimefre dec 14, 2007 1:44 am

den som inte tar in dig pisten kör jag upp min två handare i röven på Razz
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimefre dec 14, 2007 2:15 am

Skulle du inte joina PE med shamanen då?
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimefre dec 14, 2007 6:12 pm

bara du inte är för full så tycker jag du kan joina Razz
Till överst på sidan Gå ner
Belal




Antal inlägg : 31
Registration date : 07-10-13

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimelör dec 15, 2007 3:28 am

Belal säger att killen ska in riktigt fin grabb Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimelör dec 15, 2007 4:00 pm

Pröva att göra en riktig application, varför ska du vara olik alla andra när det gäller det? :S
Till överst på sidan Gå ner
druidengote




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-10-14

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimelör dec 15, 2007 5:23 pm

Håller du dig under några spritgränser under raidsen så du ser tangentbordet ska du komma in ^^ gief Papa Pist
Till överst på sidan Gå ner
pistenc
Gäst




Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimelör dec 15, 2007 8:46 pm

Feno får du va uppe nu... kanske dags att gå tillbaka till dagis
Till överst på sidan Gå ner
Negatosan




Antal inlägg : 13
Registration date : 07-10-09

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimesön dec 16, 2007 8:08 pm

In med pisten, han är en riktigt grym spelare och dessutom har vi ju inte någon protpala ^^
Till överst på sidan Gå ner
peffdut




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-10-15

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimemån dec 17, 2007 12:36 pm

gör först en riktig app sen så kan jag tänka på det
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitimefre dec 28, 2007 2:51 pm

Vill du ha speten e den din bara att ded kanske blir lite snålt me 25 manna i början ioch med gear men de ska snabbt gå att fixa

Sry för all väntan har haft lite julov e ja rädd

Tjaa god jul å gott nytt år santa
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!   Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» dps warrior! - ACCEPTED
» Vah - Huntard - ACCEPTED
» Accepted Warrior
» ACCEPTED: DPS Warrior
» Accepted Dagger rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: