Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Declined Elemental shaman

Gå ner 
+4
Maliene
druidengote
Pewdut
Bosnomoja
8 posters
FörfattareMeddelande
Bosnomoja




Antal inlägg : 8
Registration date : 07-12-21

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 1:13 pm

Namn: Igor
Ålder: 18

Ingame namn: Bosnomoja
Class: Shaman
Specc: Full elemental, raidspec
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Bosnomoja

Hur länge har du spelat wow? ca 2 år

Vilka raid-instancer har du tillgång till? allt? förutom pre-TBC Smile

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? kara och gruul guild.

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Mån & tisdag. hela dagarna. onsdag går inte. Torsdag och fredag. från 20-24+

Varför vill du joina Chaos Sentry? pewdut, irl polare sa att ni behövde dps.

Känner du någon i guilden och iså fall vem? pewdut


Kommentar. som ni antagligen kommer titta på är gearet. som sagt, jag var resto innan. och därifrån kommer mkt av gearet. men ja håller på för fullt att fixa pure elem shaman gear. just nu har jag 600 spelldmg obuffad. med mina egna buffs har jag 1k spell dmg.
imorgon får jag 140 spelldmg till
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: okej   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 2:04 pm

han är seriös och han har fixat gear duglig för 25 han är accepted och invitad efter att ha hört med de andra i guilden.


Senast ändrad av den ons dec 26, 2007 9:28 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Guest
Gäst




Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 2:19 pm

hur kan du ha tillgång till alla raidinstancer om du bara har raidat karazhan och gruul? MH är ju TK och SSC quest t.e.x.
Till överst på sidan Gå ner
Bosnomoja




Antal inlägg : 8
Registration date : 07-12-21

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: re   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 2:26 pm

Ok. visste inte att det fanns pre-q till dom. hört att folk sagt att det bara fanns till kara. ska kolla upp det
Till överst på sidan Gå ner
druidengote




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-10-14

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 2:43 pm

okej
1. d e inga pre till tk å ssc längre...
2. 740 spelldmg e i det snålaste laget tbh men du är pews irl polare så jag tycker väl att du kan få en chans =)

ett + är om du drar nåra heroics lr något å fixar lite bättre gear. vi är en progressguild som inte vill geaara upp folk för att dom ska bli klara för tk och ssc :p... men jag ger tummen upp
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: okej   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 2:47 pm

Han fixar Gladiator macen för tillfället, och det med heroic det kan han bara själv svara på men det är så klart ett självklart kriterie för att få joina en progress guild att man skaffar det bästa man kan pree de instancerna vi gör. Jag kommer vänta till ikväll eller imorgon innan jag invitar och upskattar mer comments. Mvh Pewdut dha mazta
Till överst på sidan Gå ner
Guest
Gäst




Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 2:54 pm

druidengote.

sa inte att det var för ssc eller tk, utan MH och BT är dom ända som har det kvar förutom Karazhan. read b4 qq!
Till överst på sidan Gå ner
druidengote




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-10-14

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 3:49 pm

hihi okej tar tillbaks 1:an guest ^^ orka inte läsa såpass haha Very Happy flåt
Till överst på sidan Gå ner
Bosnomoja




Antal inlägg : 8
Registration date : 07-12-21

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: re   Declined Elemental shaman Icon_minitimefre dec 21, 2007 5:37 pm

ja ska säga det så här ba. ja kollade upp gear från heroic etc. det ända som ja skulle kunna förbättra min spelldmg som var typ mailgear var ett par shoulders från heroic SP och legs från heroic UB (båda gör jag så fort CD:n är nere) samt ska fixa bättre vapen, som sagt har erik nämnt det. och behöver 3 badges som ja får snarast till casterskölden.
Till överst på sidan Gå ner
Maliene




Antal inlägg : 6
Registration date : 07-11-23

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimelör dec 22, 2007 5:45 am

Oh noes...Not YOU?!

haha...chainlightnings FTW...right? Laughing

besvärligaste person som jag tankat åt på länge(ihop med Rayyne va de fan omöjligt...nästan) Razz

men han verkade driftig och målmedveten iaf så jag ser bara ett plus med att att in honom I love you
Till överst på sidan Gå ner
Kazuma




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-15

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimelör dec 22, 2007 6:06 pm

hallå..

jag säger nej du har inget att tillföra guilden som du ser ut nu och jag ser ingen nytta av att inv dig till den heller..

din gear är inte mycket att hänga i granen.. sorry men så är det..!!
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: OKEJ   Declined Elemental shaman Icon_minitimelör dec 22, 2007 7:10 pm

Igor, om det går så kan du joina lite Kz med oss och grejjer, sen kan du crafta lite cloth grejer tror jag. Vill ha med dig men du får fixa lite mer gear. Ta nytta av AV weekend nu och fixa gladiator grejerna så har du snart gear nog.
Till överst på sidan Gå ner
Bosnomoja




Antal inlägg : 8
Registration date : 07-12-21

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: re   Declined Elemental shaman Icon_minitimelör dec 22, 2007 8:46 pm

mkay. ja håller på för fullt me gearet som sagt. kört heroic UB och SP 4 ggr nu, inte fått ett enda vettigt drop. förutom ett castergem. Kan inte göra mer än så och pressa AV för att få gladiators macen och kanske nått gladiators item
Till överst på sidan Gå ner
Bosnomoja




Antal inlägg : 8
Registration date : 07-12-21

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: re   Declined Elemental shaman Icon_minitimesön dec 23, 2007 5:55 am

Om ni undrar hurdan jag är som person eller på att spela kan ni ju alltid fråga aldian och foochi som precis joinat guilden, lirade typ 3-4 raka heroics me dom.
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: okej   Declined Elemental shaman Icon_minitimesön dec 23, 2007 8:00 pm

Bra, då hoppas jag snart se dig i vår kära guild så fort du har det fixat Smile
Till överst på sidan Gå ner
Trey the ice-cream man




Antal inlägg : 9
Registration date : 07-12-17

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimemån dec 24, 2007 12:44 pm

Och Trey Mr.Moja ^^
Till överst på sidan Gå ner
Aldian

Aldian


Antal inlägg : 6
Registration date : 07-12-19

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimemån dec 24, 2007 8:48 pm

aa gjorde ett par heroics med honom =) , skön kille och faktiskt grym dps ;O
chain lightning Ftw alien
Till överst på sidan Gå ner
Belal




Antal inlägg : 31
Registration date : 07-10-13

Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitimeons dec 26, 2007 4:59 am

Tycker han har alldeles för dålig gear för våran guild
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Declined Elemental shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Declined Elemental shaman   Declined Elemental shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Declined Elemental shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» DECLINED - Mage Appl
» E-bayed shaman lvl 45
» Resto Shaman!
» Shapog, Shaman [resto]
» Apply Enhancement Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: