Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Hunter Gohrok - ACCEPTED

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
coffeboy




Antal inlägg : 5
Registration date : 07-10-13

70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: 70 Hunter Gohrok - ACCEPTED   70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Icon_minitimelör okt 13, 2007 5:40 pm

Namn: Christoffer
Ålder: 18

Ingame namn: Gohrok
Class: Hunter
Specc: Marksmanship/ Survival
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Gohrok (Håller på att fixa bättre)

Hur länge jag har spelar WoW?: Jag har spelat WoW sen kanske 5månader innan TBC kom.

Vilka raid instancer har du tillgång till? Jag har tillgång till allt atm förutom förmodligen Mount Hyjal.

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Jag har kört Karazan några gånger men det är allt ^^

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Jag kan raida mellan 6-24 på vardagar och på helger /lov vilken tid som helst om inte det häner nått viktigt (vilket jag meddelar er)

Varför vill jag joina Chaos sentry? för att jag har hört att det är en bra guild och har någon kompis som har varit med där och så =) och sen hörde jag att ni behövde en Hunter så varför inte liksom Very Happy

Det var allt för mig hoppas nu att ni är nöjda med det jag har skrivit =)
Till överst på sidan Gå ner
muriel




Antal inlägg : 34
Registration date : 07-10-11

70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Hunter Gohrok - ACCEPTED   70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Icon_minitimelör okt 13, 2007 5:46 pm

jag tycker han ser najs ut, plus att vi behöver hunters, tummarana upp från mej
Till överst på sidan Gå ner
Devidra




Antal inlägg : 3
Registration date : 07-10-06

70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Hunter Gohrok - ACCEPTED   70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Icon_minitimelör okt 13, 2007 7:45 pm

Håller med Muriel. Ser fint ut med gear och vi behöver verkligen hunters. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Yadow




Antal inlägg : 25
Registration date : 07-10-06

70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Hunter Gohrok - ACCEPTED   70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 12:07 am

Ser fint ut! Bra gear + att vi needar en huntard ^^ Tummen upp från mig
Till överst på sidan Gå ner
Aggedin




Antal inlägg : 18
Age : 36
Location : Sweden/Ystad
Registration date : 07-10-08

70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Hunter Gohrok - ACCEPTED   70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 12:10 pm

tummen upp fänfän=)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Hunter Gohrok - ACCEPTED   70 Hunter Gohrok - ACCEPTED Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Hunter Gohrok - ACCEPTED
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Gohrok Hunter
» fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED
» Imba Hunter AMG!! applyar LOLZ - ACCEPTED
» Thims 70 Hunter
» Gohrok borta

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: