Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 ACCEPTED: Många Chars apply :)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Mgn
Gäst




ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 2:53 am

Hej, Ni känner säkert igen mej som Tjaman.. även om jag nu inte spelar på honom nånting.. Jag har suttit å funderat på att börja med PVE och därför vore det ju fint med en guild Smile Och vad är bättre om inte en svensk guild med folk man känner sedan innan.

Namn: Ola
Ålder: 17

Ingame namn: Mgn
Class: Paladin
Specc: Holy
Gear: (en link till armory)

Hur länge har du spelat wow? Oj.. länge... 3½ år tror jag

Vilka raid-instancer har du tillgång till? har ju kara preQ gjord, SSC och TK , ZA behöver man ju ingen access till..

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Lurker, lootreaver och gruul/kz.. sen solo kör jag heroics också, thihi

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? i stort sätt 24/7

Varför vill du joina Chaos Sentry? Skulle vilja raida lite, speciellt Zul'Aman som jag inte prövat på än. Och det finns lite trevligt folk i guilden såklart Smile

Känner du någon i guilden och iså fall vem? de flesta Smile¨



Sådär.. eran lilla mall är färdig Smile Om ni nu behöver en mage/warrior(dps)/hunter till guilden så vill säkert min bror joina, ni känner honom nog som Blackburn.

ses ingame! och vart har Pewdut försvunnit ?! inte varit online på länge nu Sad
Till överst på sidan Gå ner
Mgn
Gäst




ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Oups   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 2:56 am

Ursäkta, missade armory link:

som ni ser har jag pvp gear Smile

Har även en resto druid som jag skulle kunna tänka mej att raida med Smile nyligen dingat 70 med honom. link kommer här:

Om jag får komma med som druid så ser jag till att få karazhan preQ klar Smile Skulle kunna tänka mej att geara honom till tank (med kara gear) ifall ni är i behov av sånna Smile

//Mgn
Till överst på sidan Gå ner
Mgn
Gäst




ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: ermh   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 2:57 am

ermh? är det jag som är noob eller går det inte att linka armory? Sad

Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 10:00 am

Vi har ju 511st druider, så den chansen är nog ganska liten, men en Holy Paladin är nog mer lockande!

Eftersom att Armory är allmänt Fucked Up, Kan du istället beskriva din gear något? Hur mycket +heal, mp5 osv har du? Specc ?
Till överst på sidan Gå ner
Daikana

Daikana


Antal inlägg : 15
Age : 37
Registration date : 07-10-09

ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 1:47 pm

Mgn skrev:
Ursäkta, missade armory link:

som ni ser har jag pvp gear Smile

Har även en resto druid som jag skulle kunna tänka mej att raida med Smile nyligen dingat 70 med honom. link kommer här:

Om jag får komma med som druid så ser jag till att få karazhan preQ klar Smile Skulle kunna tänka mej att geara honom till tank (med kara gear) ifall ni är i behov av sånna Smile

//Mgn

går inte att linka när man står som Guest :/

Mgn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Mgn

armory buggade för mig och sa att du har 149 +healing ;P.. gl med din app :>
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 3:30 pm

Så vitt jag kan se så har han 1113 healing, och av nån mystisk anledning har han då inte någon MH, enligt armory, men den har ju buggat förr, så ^^ även 19.74 holy spellcrit, 153mp/5 not casting, 63 while casting.
Det som du har linkat är ju typ 100% pvp-gear, har du möjligtvis någon PvE-gear? så man inte slösar stats på resillience o massa hp ^^

Och som feno sa, vi har 598495738489 druider, och typ 2 paladins...
Till överst på sidan Gå ner
Mgn
Gäst




ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 4:27 pm

Hehe armory buggar inte för mej :O Men hur som helst, jag tror jag har lite healing grejer kvar från karazhan i banken(PVE) men med mina pvp grejer på så har jag : 1576 healing, 15% crit, 153 mp5, 10248 mana, 9767 hp Very Happy

Tack för snabba svar //Mgn
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 4:53 pm

lillaflickan skrev:
Och som feno sa, vi har 598495738489 druider, och typ 2 paladins...

3 Wink Jag, Peffdut och Pistenc, men sistmämnda är ju Prot!

Kollat på din Gear förresten! Åt helsike med dina Gems med resiliance och skit, lägg på Healing istället. Finns en del Stamina gems/enchants också som kan ersättas med +Heal.

Nu är ju inte jag Paladin CL (Har vi ens CLs mer? Razz) eller Healing CL, whatever, men jag tycker att vi kan ge killen en chans om han bara fixar till sina gems och enchants. Kanske även byta ut så mycket av sin PvP gear som möjligt mot PvE också Wink
Till överst på sidan Gå ner
Mgn
Gäst




ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetor jan 03, 2008 5:01 pm

gems och enchants är ju lätt som en plätt att fixa Smile inga problem Smile
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimefre jan 04, 2008 4:16 am

Ska ta en diskussion imorgon med officers, eller på söndag, vet inte om jag hinner... Men om du fixar ett par enchants och gems, ev lite PvE-gear, eller ev plocka i Kz med oss, så ska det inte vara någon omöjlighet.
Till överst på sidan Gå ner
Mgn
Gäst




ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: bump   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetis jan 08, 2008 4:33 am

bump
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetis jan 08, 2008 4:40 pm

sry fan hade totalt glömt bort... vi raidar imorgon, ska försöka ta en snabb diskussion då xD
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitimetis jan 08, 2008 5:47 pm

Okej, hade ett litet samtal nu, du är acceptad. Välkommen till Chaos Sentry, Whispra någon officer för G-invite!

Låst tråden.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ACCEPTED: Många Chars apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: Många Chars apply :)   ACCEPTED: Många Chars apply :) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
ACCEPTED: Många Chars apply :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage apply lvl 70 - ACCEPTED
» Myocard - Apply - ACCEPTED
» rogue mage apply.. speed..!! - ACCEPTED
» 70 warrior apply
» Vahz Apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: