Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Myocard - Apply - ACCEPTED

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Myocard




Antal inlägg : 4
Registration date : 07-10-14

Myocard - Apply - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Myocard - Apply - ACCEPTED   Myocard - Apply - ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 11:35 pm

Namn:Erik Blixt-Dackhammar
Ålder:18

Ingame namn: Myocard
Level:1 Smile
Class: Warlock
Specc: Imba Specc of The mighty erbLORD
Gear: n1ce - allt

Hur länge har du spelat wow? Började spela sent, levlade, men kom aldrig till 60 innan BC. Lirade warlock och var, som man kan säga, ett med min char. Tröttnade mer och mer, då mina fina pewlare Belal, Umbuluck, Woppie, Noira och Druidengote antingen levlade tråkiga alts eller hade slutat spela. Sålde min gubbe på level 64 då jag ändå bara spelade Call Of Duty 2.

Vilka raid-instancer har du tillgång till? Snart RFC

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Spelat Onyxia EN gång med Belas tidigare main "Fangor". Kan meddela att jag då var jäävligt dass på WoW(level 20 med min enda Char) och manglade på med frostbolt på frostbolt då man självklart skulle pumpa wand. Very Happy

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? 24/7 minus skoltid

Varför vill du joina Chaos Sentry? Mina närmsta grabbar lirar alla här+Är galet taggad att börja lira igen för att så snabbt som möjligt kunna börja raida. Hört att ni needar locks - och det är även därför jag väljer en sådan. Levlingen kommer gå fort då jag typ kan alla Quests, har levlat en Lock innan, och dessutom kommer jag få feeeeet boost+ekonomiskt stöd av Belal och onsala-gänget

Crap: Sproilans dator, Galet stabilt internet + Går tredje året på Naturvetenskapliga programmet=inte korkad.
Till överst på sidan Gå ner
Belal




Antal inlägg : 31
Registration date : 07-10-13

Myocard - Apply - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Myocard - Apply - ACCEPTED   Myocard - Apply - ACCEPTED Icon_minitimemån okt 15, 2007 4:31 pm

Gief killen e skillad foer fan nästan gquit om ni inte tar in honom
Till överst på sidan Gå ner
Yadow




Antal inlägg : 25
Registration date : 07-10-06

Myocard - Apply - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Myocard - Apply - ACCEPTED   Myocard - Apply - ACCEPTED Icon_minitimemån okt 15, 2007 10:37 pm

Dude! om du e så skillar som folket säger så är du välkommen Wink hoppas dock att du lvlar snabbt som fan Smile Snacka med mig ingame så hörs vi där!

// Yadow
Till överst på sidan Gå ner
Belal




Antal inlägg : 31
Registration date : 07-10-13

Myocard - Apply - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Myocard - Apply - ACCEPTED   Myocard - Apply - ACCEPTED Icon_minitimetis okt 16, 2007 12:35 am

Killen har ju en vilja av stål han bangar skolan imon för att gibba wow
Till överst på sidan Gå ner
konstapeln




Antal inlägg : 51
Registration date : 07-10-08

Myocard - Apply - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Myocard - Apply - ACCEPTED   Myocard - Apply - ACCEPTED Icon_minitimetis okt 16, 2007 3:06 pm

Citat :
Crap: Sproilans dator, Galet stabilt internet + Går tredje året på Naturvetenskapliga programmet=inte korkad.

Inte vart jag smartare av att gå de typ Smile
Till överst på sidan Gå ner
konstapeln




Antal inlägg : 51
Registration date : 07-10-08

Myocard - Apply - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Myocard - Apply - ACCEPTED   Myocard - Apply - ACCEPTED Icon_minitimetis okt 16, 2007 3:06 pm

Citat :
Crap: Sproilans dator, Galet stabilt internet + Går tredje året på Naturvetenskapliga programmet=inte korkad.

Inte vart jag smartare av att gå de typ Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Myocard - Apply - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Myocard - Apply - ACCEPTED   Myocard - Apply - ACCEPTED Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Myocard - Apply - ACCEPTED
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage apply lvl 70 - ACCEPTED
» rogue mage apply.. speed..!! - ACCEPTED
» Myocard - App
» Vahz Apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: