Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Vah - Huntard - ACCEPTED

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Vah - AC
Gäst




Vah - Huntard - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Vah - Huntard - ACCEPTED   Vah - Huntard - ACCEPTED Icon_minitimetor okt 18, 2007 7:38 pm

Namn: Marcus
Ålder: 20

Ingame namn: Vah
Class: Hunter
Specc: 0/20/41 (Många tycker Survival är crap utan att veta vad dom pratar om, så jag förklarar gärna varför jag är survival speccad)
Gear: Länka verkar inte funka.

Hur länge har du spelat wow? Drygt ett år ( Total played time på alla mina gubbar vågar jag ite diskutera men säkert över 50)

Vilka raid-instancer har du tillgång till? Dom har tagit bort alla pre-q förrutom Kara, Hyjal och BT om jag inte mins fel. Kara pre-q gjord ofc.

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Blev 60 bara någon vecka innan BC kom ut, så jag hann bara köra lite ZG med min warrior. Har gjort hela Kara med huntern nu.

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Mer eller mindre från 18:00-02:00 alla dagar förrutom fredag och lördag då kvinnor och alkohol prefereras.

Varför vill du joina Chaos Sentry? Har varit i en helsvensk guild tidigare och jag saknar det. Kollade runt lite på olika servars forum och såg att ni rekryterade och att ni gör 25-mans instanser strax efter Karazhan som är precis vad jag letar efter. Guilden jag är i på Stormscale tänker inte köra några 25man har jag fått reda på så jag slaknade lite.
Till överst på sidan Gå ner
Yadow




Antal inlägg : 25
Registration date : 07-10-06

Vah - Huntard - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Vah - Huntard - ACCEPTED   Vah - Huntard - ACCEPTED Icon_minitimetor okt 18, 2007 11:05 pm

Som jag sa innan på din förra apply så är du Acceptad Smile

// Yadow
Till överst på sidan Gå ner
 
Vah - Huntard - ACCEPTED
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Huntard
» dps warrior! - ACCEPTED
» ACCEPTED: DPS Warrior
» Accepted Warrior
» Kalifia pallalaladin - ACCEPTED

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: