Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Inexxa -Befl pally.

Gå ner 
+2
Athral
Pewdut
6 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Inexxa
Gäst




Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimesön nov 04, 2007 7:09 pm

Först av allt vill jag säga att jag bara äv lvl 67 just nu! Jag levlar på för fullt, men jag vill verkligen ha en guild under tiden Smile Bara en sådan sak som att vara i en snackig guildchat när man levlar eller bara hoppar runt i Org gör spelet så mycket roligare!

Namn: Niklas
Ålder: 19

Ingame namn: Inexxa
Class: Paladin
Specc: Just nu är jag typ retri/holy för att jag fortfarande levlar, men sen kommer jag att vara full holy!
Gear:

Hur länge har du spelat wow? Sedan Final Beta, så jag anser mig själv som ganska erfaren Razz

Vilka raid-instancer har du tillgång till? Just nu så är jag bara lvl 67, så inga ^^ Det kommer! Smile

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Jag raidade i ca 2 år med min mage på Vashj. Gjorde typ allt man kunde göra Pre-TBC. Sen har jag en del exp i typ kara, gruul osv..

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Jag jobbar 08-16.30. Kommer hem ~17.30. Sen går jag upp igen 06.20, så tiden där emellan Smile

Varför vill du joina Chaos Sentry? Va i en svensk guild när jag levlade upp min mage när Vashj servern startades. Finns nog inget roligare Smile

Känner du någon i guilden och iså fall vem? Jag rollade Horde här på ravencrest för att kunna lira med Negatosan, men han är väll inte i eran guild? Så i guilden känner jag nog ingen Razz Känner typ bara Negatosan och Feno på hela servern =)


End Notes; Skulle kunna vara en maskot eller whatever fram till att jag blir 70. Så sugen på att vara i en guild, och en svensk dessutom!




Gillar ni inte att jag är Skåning så kan ni arkivera era datorer långt upp där inte solen skiner Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: lol   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimesön nov 04, 2007 7:42 pm

lol, både negatosan och feno är med i guilden grabben, men jag tycker dock du ska dinga 70 innan du appar, men så länge kan du ju alltid joina Pewduts fan club Smile
Dinga 70, kirra pre Q lite snabbt o lite gearzorrr så har du nog här att göra faktiskt Smile
Till överst på sidan Gå ner
Inexxa
Gäst




Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimesön nov 04, 2007 8:26 pm

AAh, hade glömt namnet på deras guild, så jag va inte säker Razz

Menmen, jag joinar gärna dendärade FanClub guilden sålänge Smile Vem tar jag kontakt med tro? Kan bumpa denna tråden när jag blir 70 sen Smile
Till överst på sidan Gå ner
Feno
Gäst




Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimesön nov 04, 2007 8:48 pm

lolol fan heller jag gillar inte skåningar!!!!!1 Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Inexxa
Gäst




Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimesön nov 04, 2007 8:51 pm

Ja nogg! Din mor Makks!!
Till överst på sidan Gå ner
Athral




Antal inlägg : 3
Registration date : 07-11-05

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimemån nov 05, 2007 11:58 am

Feno skrev:
lolol fan heller jag gillar inte skåningar!!!!!1 Shocked



???????????? (:
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: hihi   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimemån nov 05, 2007 3:47 pm

Bara sök på Pewdut, alla kan invita i den Razz annars kan jag Smile
Till överst på sidan Gå ner
peffdut




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-10-15

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimemån nov 05, 2007 11:15 pm

Skaffa kz pre quest och fixa duglig bonus healing så har du en plats!
Till överst på sidan Gå ner
Kazuma




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-15

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimetis nov 06, 2007 3:21 am

Hur det än blir kan han vara med på karazhan gruul innan han får upp + healingen mucho grande
Till överst på sidan Gå ner
peffdut




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-10-15

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimetis nov 06, 2007 11:11 pm

jao
Till överst på sidan Gå ner
Inexxa
Gäst




Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:27 am

Big News!

Feno slutade ju lira som bekant. Han gav mig sitt account!
Eftersom att jag själv är lvl 68 atm så tror jag att jag klarar av att hantera en 70 pally. Så om det går för sig så joinar jag gärna med Feno istället. Den charen har ju redan allt klart och bra mycket mer +healing Smile

I så fall så köper jag ett nytt gamecard till det accountet idag!
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: wow   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:34 am

Accept! fan det vore utmärkt!
Till överst på sidan Gå ner
Inexxa/F
Gäst




Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:46 am

Då köper jag mig ett gamecard idag och sätter igång att fibbla med addons och allt annat idag Smile

Reggar mig på forumet nu också under namnet "Inexxa/Feno" Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: langa dig bara som Feno,   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:48 am

Langa ditt namn bara som feno, bättre så imo
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:50 am

Done! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: :)   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:53 am

Najzzzzzz

Kom ihåg, bara nobs spelar med musen, spela med så många bindings som möjligt
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: omv   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:55 am

http://www.athene.movielol.org/

Lär dig av profset azz
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:56 am

Haha, dude, jag har spelat sen final beta, jag tror jag klarar av det Wink

Sen har jag redan mina bindings osv så jag kommer att klara mig fint ska du se =)


Centrerade actionbars is teh shit! Har allt på ett ställe, så det går att köra med musen och ändå äga Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: lal najs   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 11:01 am

lal najz, glutta filmen ändå Razz han ÄGER!

1 på healing done och 1a på killingblows, det är grymt för en holy paladin fan!
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 11:17 am

Hehe, vilken fåne Razz


Jag tar över Fenos dkp nu eller? Wink Annars tror jag att jag kan övertala Nega om att han ska ge mig typ 200 av honom =) Haha
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: brush,   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 11:19 am

Brush, det får vi diskutera som officers. Men tror icke det tyvärr
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 11:27 am

Haha, det var bara ett skämt!

Tro mig, gear är det sista jag bryr mig om i detta spelet.
Efter att ha raidat i typ 2 år så vet jag att känslan att ta ner en svår boss på 711te försöket är skönare än att få en ny purplix!

Första raiden för mig någonsin var i MC. Jag halkade in i en guild på ett bananskal för att dom behövde en sista mage till just den raiden. Dom hade alla nästan fullt T1, och en del hade även T2head från Onyxia! Jag fick Arcanist Gloves den rundan och blev hur lycklig som helst.

När jag ett tag senare var Mage-Classleader i en av Vashj's top 3 alliance guilds hade jag full epic, kickade och declinade flera mages som sa till mig direkt att dom bara var med för att få bättre gear. Hade då själv full epic (Förutom +frost dmg wanden från AV som ägde =) )

Som sagt success beats gear! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: !!!   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 12:05 pm

!!!!!!

Kärlek <3
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 12:11 pm

Kanske har hört talas om våg guild. Vi blev sjukt kända över hela wow-europe's forum för typ 1 år sedan för att vi gav Thunderfury till en hunter =D Vi blev kända som Hunterfury-guilden Very Happy


Ända gången jag blivit RIKTIGT arg när jag har spelat var när en HUNTER försökte outbidda mig på Nethalions Tear från Nefarian. "I get better Arcane Shots!!"... Jag fick den, och huntern blev kickad för att han var allmänt superkorkad Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: haha   Inexxa -Befl pally. Icon_minitimeons nov 07, 2007 12:18 pm

haha, men du vet att innan någon patch vet inte vilken så fick faktiskt hunters bättre arcane shoots från spell dmg. De kunde springa runt o mata feting critsen från arcane shoots Smile Dock hade jag kickat han me Razz albino albino albino albino
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Inexxa -Befl pally. Empty
InläggRubrik: Sv: Inexxa -Befl pally.   Inexxa -Befl pally. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Inexxa -Befl pally.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: