Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Dps warrior :)

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Segamega
Gäst




Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: Dps warrior :)   Dps warrior :) Icon_minitimeons nov 07, 2007 7:23 pm

Namn: Jens Jonsson
Ålder: 17

Ingame namn: Segamegataur
Class: Warrior
Specc: 17/41/3
Gear: (en link till armory)

Hur länge har du spelat wow? Ungefär 4 år, med 7 månaders paus.

Vilka raid-instancer har du tillgång till? Kara pre-quest gjord.

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? ZG,MC,BWL,AQ Jag är oldskool Smile

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Kan anpassa mig ganska bra efter era tider eftersom jag varken går i skolan eller jobbar för tillfället Smile

Varför vill du joina Chaos Sentry? Ända svenska pve guilden på Ravencrest och det är roligt att göra framsteg i pve med trevligt folk (Pewdut) Smile
Har tyvärr inte fått chansen att spela Pve sedan lvl60 tiden, men jag hoppas att ni vill ge mig den chansen, tänker inte göra er besvikna Smile

Känner du någon i guilden och iså fall vem? Ingen än :<



MVH / Megataur
Till överst på sidan Gå ner
Segamega
Gäst




Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: Sv: Dps warrior :)   Dps warrior :) Icon_minitimeons nov 07, 2007 7:29 pm

Oj oj oj, Glömde att länka Armory. Här kommer den:

det där är inte exakt.. Fick en ny neck nyss och jag använder ragesteel shoulders för pve dps. Tack, Hej!
Till överst på sidan Gå ner
Belal




Antal inlägg : 31
Registration date : 07-10-13

Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: Sv: Dps warrior :)   Dps warrior :) Icon_minitimeons nov 07, 2007 7:29 pm

lol tycker du pewdut e trevlig han e en jävla gimp
Till överst på sidan Gå ner
Kazuma




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-15

Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: Sv: Dps warrior :)   Dps warrior :) Icon_minitimeons nov 07, 2007 7:34 pm

Jag har kollat hans armory och jag säger noppp han vill jag inte ha i guilden inte för en han har minst 1700ap och 26-28% crit
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: okzz   Dps warrior :) Icon_minitimeons nov 07, 2007 7:59 pm

Okej, pvpa som en tok, köp allt skit som förbättrar dig för honor (spara inget till S3 för de e bara onödigt för tillfället) kirra en ny trinket istället för den som ger dig HP när du dödar någon. Och socketa om, detta kan du kirra på en vecka om inte i helgen bara, så updaterar du din app.
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: Sv: Dps warrior :)   Dps warrior :) Icon_minitimeons nov 07, 2007 10:00 pm

specca alla 3% extra hit förfan och dissa 3 i prot.... plus socketa bättre tycker jag...
Till överst på sidan Gå ner
konstapeln




Antal inlägg : 51
Registration date : 07-10-08

Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: Sv: Dps warrior :)   Dps warrior :) Icon_minitimetor nov 08, 2007 4:19 pm

De enda som kommer funka för denna killen är att han pumpar massa honor o köper season 1 saker
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Dps warrior :) Empty
InläggRubrik: Sv: Dps warrior :)   Dps warrior :) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Dps warrior :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 dps warrior
» Prot warrior
» Accepted Warrior
» ACCEPTED: DPS Warrior
» Protection warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: