Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Gamling - prot warrior

Gå ner 
+2
Phooker
lillaflickan
6 posters
FörfattareMeddelande
*Gamling
Gäst




Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 2:56 am

Namn: Johan
Ålder: 27

Ingame namn: Gamling
Class: Warrior
Specc: Prot men jag kan speca fury offtank,

Gear: (en link till armory)

Jag har ok fury gear och full Nature och fire resist gear.

Hur länge har du spelat wow? Sen beta tills nu inga breaks. Wink

Vilka raid-instancer har du tillgång till?
Inte BT eller MH

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad?
Jag har tankat och downat alla bossar utom prinsen i TK och vi jag har tankat alla utom vash i SSC. När min mick funkat bra brukar jag raidleada och har vart maintank sen vi starta DoT för snart 2 år sen.

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida?
Är ofta upptagen torsdag men raidat annars gärna andra dagar. Tisdagar spelar jag ibland bandy. Vilka dar raidar ni?

Varför vill du joina Chaos Sentry?
Jag vill joina ett activt guild där alla gör vad de ska utan att man måste klaga på dem. Där folk har läst på i förväg och lär sig nya boss encounters snabbt och inte gnäller när man vipar lite. Köper sina pots och joinar raids regelbundet. Om ni är bra nog stannar jag kvar.

Känner du någon i guilden och iså fall vem?
Swedonk och Misnt var i DoT. Har dock inte snackat så mkt med nån av dem. Har pratat lite med Pewdut.

Jag är forstfarande kvar i DoT och enda anledning för att jag ska lämnar DoT är att för många spelar för lite. Vi har haft för många core spelare som slutat eller spelar mkt mindre. Så jag undrar om det finns en spot om vi beslutar oss för att DoT ska pensioneras.
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 2:58 am

Ska DoT pensioneras?:O

Btw, Gamling är en sjukt grym tank Smile Även grym RL Smile

// Lillaflickan / Kentgoran
Till överst på sidan Gå ner
*Gamling
Gäst




Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 2:59 am

hm varför syns inte min länk?

Jag har förståss full tank gear.


Till överst på sidan Gå ner
Phooker




Antal inlägg : 3
Registration date : 07-11-07

Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 10:06 am

Du verkar ha endel Raid experience och vet vad det kostar att göra progress och det är bra. Men något som kentgöran säger är bra måste vara best för han är emo! tror du och Umbuluck skulle göra ett strålande jobb tillsammans, åtminstonne jag skulle vilja se dig i guilden eftersom vi just nu bara har en gearad tank. Dock är det synd att DoT måste läggas ner, vilka ska vi nu tävla med och gäckas av? Razz
Till överst på sidan Gå ner
Kazuma




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-15

Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 10:14 am

Hejsan gamling..

jag kolla upp dig på aromry förut och jag säger att vi ska ta in dig tror många mer än bara jag tycker så..

så det du kan göra är att ta ett snacka me någon av officer i chaos så ska vi nog fixa det här lite och fort.

vi har kommit in i ett jävligt bra stim nu har äckligt bra progress atm och det skulle vara skönt med 1 plåtburk till som har/kan tanka dom nya efter som vi vill upp i Bt/Hyjal så med dig umbuluck och lex sen alla cows ska det inte vara några problem..
Synd att dot la ner men bra för oss så klart lol! What a Face
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 1:27 pm

Vafan skit bra me en tank som kan sin grej. In me dig och framförallt ngn som kan raidleada på encounters vi inte vart på än <3 de gör allt hundra ggn lättare.

T´råkigt att DOT la ner pga vi har haft er att jaga har vvarit lite av ett outalat mål en tid att gå om er, men detta var inte de sätt vi hoppas göra de på. Sad
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: ojsan   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 1:34 pm

In med han, thats it. har inget mer att säga! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: fan   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 1:38 pm

fan hade mer och säga, vi raidar måndag 19-23, onsdag 19-23 torsdag 19-23 och söndag 19-23, ibland tisdag också.
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitimetis dec 04, 2007 1:57 pm

peilon skrev:
Vafan skit bra me en tank som kan sin grej. In me dig och framförallt ngn som kan raidleada på encounters vi inte vart på än <3 de gör allt hundra ggn lättare.

/gkick Myza? ;D rofl Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Gamling - prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Gamling - prot warrior   Gamling - prot warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Gamling - prot warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Prot warrior
» Lexxor 70 prot warr
» Dps warrior :)
» 70 dps warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: