Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Malze - Resto shaman!

Gå ner 
+4
Gamling
lillaflickan
Feno
Malze
8 posters
FörfattareMeddelande
Malze




Antal inlägg : 3
Registration date : 07-12-06

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 10:43 am

Namn: Jonatan
Ålder: 16

Ingame namn: Malze
Class: Shaman
Specc: Resto 0/5/56
Gear: Mitt internet är lite fucked up atm, så kan tyvär inte länka.

Hur länge har du spelat wow?
Jag har spelat wow i 1år och 3månader om jag minns rätt Razz

Vilka raid-instancer har du tillgång till?
Alla utom BT och Hyjal. Inte naxx och ony heller då, men det lär ju inte spela så stor roll ;P

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad?
Är ju tidigare medlem av guilden DoT, så jag har full kara, gruul, magtheridon experience. Sen Al'ar och Void reaver i tk, var aldrig med på Solarian, men har läst taktiker. I ssc har jag varit med och tagit hydross och lurker, nära på att ta Leo. Även några försök på morogrim och ett på Fathom-Lord Karathress.

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida?
På fredagar och onsdagar brukar jag inte kunna raida så ofta, men anars varje dag. Men ibland även ons+fre. Detta om jag inte råkar ha extremt mycket läxor eller annat arbete som måste göras. Mellan 19-23 dagar med skola efter, på helgerna hur länge som helst. Men händer ibland varannan vecka att jag måste gå ut med hunden innan jag ska sova så att jag då kanske måste gå 22.45 eller så, kan bli rätt jobbigt dagen efter anars eftersom jag måste upp ca 06:00.

Varför vill du joina Chaos Sentry?
Eftersom DoT nu har slutat raida så är jag ju inte med i någon guild som raidar de instancer som jag vill skaffa mer kunskap om och bättra upp mitt gear i. Jag hörde att några från DoT skulle ansöka till Chaos Sentry och att ni hade kommit lika långt som DoT hade gjort med raidandet så jag blev själv genast sugen på att ansöka också. Jag vill även skaffa fler vänner och kunna hjälpa folk, och själv få hjälp med saker, t ex group quests och annat.

Känner du någon i guilden och iså fall vem?
Eftersom jag var med i DoT ett bra tag så känner jag alla som varit med där, bla Gamling, Saber, Atherx<3, Ltoplay, Swedonk, Minst och Gummibertil lite Razz. Har inte hunnit kolla alla andra som har ansökt och kommit in. Men är det fler folk från DoT så känner jag dem garanterat Smile

Har ni övriga frågor eller funderingar så kan ni förmodligen nå mig på Malze varje dag, men denna helg (v49) kommer jag att vara borta.
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 11:34 am

Malze skrev:
Inte naxx

Osis, vi som just tänkt oss att skaffa ordentlig progress i Naxx :S


WinkWink
Till överst på sidan Gå ner
Malze




Antal inlägg : 3
Registration date : 07-12-06

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 11:40 am

haha Wink
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 3:02 pm

Malze, du känner mig, och så är det med det!

Fan för att du inte nämner mig, stor thumb down!!!!

Näe, ärligt, skön kille, bra shaman:) //kenta
Till överst på sidan Gå ner
Malze




Antal inlägg : 3
Registration date : 07-12-06

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 3:05 pm

lillaflickan skrev:
Malze, du känner mig, och så är det med det!

Fan för att du inte nämner mig, stor thumb down!!!!

Näe, ärligt, skön kille, bra shaman:) //kenta


Förlåt! :O ;(

Visste inte att du hade kommit in. Kentiboy <3
Jag är inte bra, jag är bäst!!
Till överst på sidan Gå ner
Gamling

Gamling


Antal inlägg : 16
Registration date : 07-12-04

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 4:48 pm

Han är en grym helare och skysst kille och man kan lita på att han gör vad han ska under raids. Han lär lägga sig på toppen av healing meaters.
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: okej   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 5:26 pm

Mycket bra folk har appat och det är skit kul, men jag har några shamaner redan och ska höra med dem innan så ingen måste gå åt sidan. Men jag hör av mig om imorgon med ett beslut.


Senast ändrad av den tor dec 06, 2007 5:54 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Atherx




Antal inlägg : 33
Registration date : 07-12-05

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 5:26 pm

Malze skrev:
, Atherx<3

Malze <3!

Det är ett lag brott om ni inte tar in han Very Happy santa santa
Till överst på sidan Gå ner
Kazuma




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-15

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 6:00 pm

Plocka in han.. killen 17blabla i +healing vad fan.. jag säger bara Chop Chop.. amag..!!
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 7:11 pm

vilka shamaner har du pew?? shapog och liquido eller? rolf
nääe men serre vi har la bara 2 aktiva healing shammys du och gromgil så en till hade verkligen inte suttit fel.(imo emo
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: w00t   Malze - Resto shaman! Icon_minitimetor dec 06, 2007 8:22 pm

w00t w00t, okej killen får komma in, vättigt med kommentarer å chillig kille som det låter, wispra mig ingame
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Malze - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Sv: Malze - Resto shaman!   Malze - Resto shaman! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Malze - Resto shaman!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman!
» Shapog, Shaman [resto]
» Resto druid
» Resto Druid apply.
» E-bayed shaman lvl 45

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: