Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Re-applying ( Thanks to Foochi )

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Trey-o
Gäst




Re-applying ( Thanks to Foochi ) Empty
InläggRubrik: Re-applying ( Thanks to Foochi )   Re-applying ( Thanks to Foochi ) Icon_minitimesön dec 16, 2007 11:42 pm

Namn: Peter
Ålder:19

Ingame namn: Trey
Class: Ze Warlock
Specc:35/0/26
Gear: Kan inte få upp armory på min dator atm, men ni vet ungefär vad jag har för gear oO

Hur länge har du spelat wow? I snart 3 år.

Vilka raid-instancer har du tillgång till? Karazhan, Gruul, ssc

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Karazhan, Gruul, Magtheridon

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Jag har möjlighet att raida alla dagar, alla tider, ( kanske inte till 1 på natten men ja, you get the picture )

Varför vill du joina Chaos Sentry? mja, jag lämna ju för ett par dagar sen, eftersom Foochi's apply blev deniad, och vi ville spela tsm, sen ändrade ni er, och ville ha med han, och han saknar helt kompis glöd eller medkänsla, och väljer att joina er, fast jag lämnade för att spela med han ( O.o ) kamratskap ftw <3

Känner du någon i guilden och iså fall vem? jag är en former guildmember av Lux, så jag har spelat med Maliene, Geria och säkert många andra i er guild. Smile

än en gång, sorry det där med armory, får bara inte den till att fungera oO

Take care
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Re-applying ( Thanks to Foochi ) Empty
InläggRubrik: okej   Re-applying ( Thanks to Foochi ) Icon_minitimemån dec 17, 2007 4:10 am

Det är den riktiga Trey nu eller? för förut spelade vi med någon kompis eller något till dig. Är det så att du bytte acc eller bestämde dig för att sluta eller hur var det?
Till överst på sidan Gå ner
Trey-o
Gäst




Re-applying ( Thanks to Foochi ) Empty
InläggRubrik: Sv: Re-applying ( Thanks to Foochi )   Re-applying ( Thanks to Foochi ) Icon_minitimemån dec 17, 2007 4:33 am

Lång historia kort, jag är main owner, spelade själv upp denna gubben och har raidat Karazhan och Gruul med den.

Jag bytade account med some dude, vilket jag senare fick ångra när jag skulle logga in och password var bytat, likaså mailen.

Och då såg jag bara det som de enda rätta att återkräva mitt account, och det är vad jag har gjort.

Lite annat som jag kom på såhär på natten som jag glömde skriva är:

1. Jag tar medicin ( fortfarande ) vilket ibland ger nasty side-effects, ( inte allt förofta dock ) som kan, KAN, göra att jag måste afk:a under en raid för ett par minuter.

2. Jag har sömnproblem, och är arbetslös atm, = massa, massa gaming xD

3. Jag är en rökare, Jag kan inte raida i 3 timmar i sträck utan åtminstonde 1 eller 2 snabba rökpauser ( har snus om det krisar ^^ )

4. Annars är jag en hel skön kille som älskar spelet, och gärna lär mig mer än det jag redan kan.

När jag tog tillbaka min gubbe så tog jag mig en lång funderare på om jag skulle stanna kvar i CS, eller lämna.
Varför jag lämnade var tillmesta dels av 2 anledningar.

1. Jag har inte den raid experiance som den förra killen hade, i ssc och ZA, vilket inte kändes rätt mot er, om jag ska komma och leka noob och förstöra raiden pga. det.

2. Foochi och några andra av mina vänner var med I SaH, och de är på en raid nivå för mitt kunnande atm ^^, så jag kände att jag hade mer att ge än att ta där.

men, jag lär mig gärna allt som ska kunnas för att raida med er, har lätt för att förstå, ni ska inte behöva säga samma sak två gånger ^^
Till överst på sidan Gå ner
Kazuma




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-15

Re-applying ( Thanks to Foochi ) Empty
InläggRubrik: Sv: Re-applying ( Thanks to Foochi )   Re-applying ( Thanks to Foochi ) Icon_minitimemån dec 17, 2007 4:49 am

Om det är som du säger är det bara att w mig ingame eftersom vi needar activa locks.. och är det något utav 1 och 3 så är det bara att w en officer eller raid leader så fixar vi det..!!
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

Re-applying ( Thanks to Foochi ) Empty
InläggRubrik: Sv: Re-applying ( Thanks to Foochi )   Re-applying ( Thanks to Foochi ) Icon_minitimemån dec 17, 2007 1:47 pm

Foochi du har också en spot whispra pewdut eller mig eller ngn annan officer för invite
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Re-applying ( Thanks to Foochi ) Empty
InläggRubrik: Sv: Re-applying ( Thanks to Foochi )   Re-applying ( Thanks to Foochi ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Re-applying ( Thanks to Foochi )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: