Lång historia kort, jag är main owner, spelade själv upp denna gubben och har raidat Karazhan och Gruul med den.
Jag bytade account med some dude, vilket jag senare fick ångra när jag skulle logga in och password var bytat, likaså mailen.
Och då såg jag bara det som de enda rätta att återkräva mitt account, och det är vad jag har gjort.
Lite annat som jag kom på såhär på natten som jag glömde skriva är:
1. Jag tar medicin ( fortfarande ) vilket ibland ger nasty side-effects, ( inte allt förofta dock ) som kan, KAN, göra att jag måste afk:a under en raid för ett par minuter.
2. Jag har sömnproblem, och är arbetslös atm, = massa, massa gaming xD
3. Jag är en rökare, Jag kan inte raida i 3 timmar i sträck utan åtminstonde 1 eller 2 snabba rökpauser ( har snus om det krisar ^^ )
4. Annars är jag en hel skön kille som älskar spelet, och gärna lär mig mer än det jag redan kan.
När jag tog tillbaka min gubbe så tog jag mig en lång funderare på om jag skulle stanna kvar i CS, eller lämna.
Varför jag lämnade var tillmesta dels av 2 anledningar.
1. Jag har inte den raid experiance som den förra killen hade, i ssc och ZA, vilket inte kändes rätt mot er, om jag ska komma och leka noob och förstöra raiden pga. det.
2. Foochi och några andra av mina vänner var med I SaH, och de är på en raid nivå för mitt kunnande atm ^^, så jag kände att jag hade mer att ge än att ta där.
men, jag lär mig gärna allt som ska kunnas för att raida med er, har lätt för att förstå, ni ska inte behöva säga samma sak två gånger ^^