Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 ACCEPTED: DPS Warrior

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimetis jan 01, 2008 11:49 pm

Namn: Martin
Ålder: 17

Ingame namn: Drooit
Class: Warrior
Specc: Fury
Gear:
Dåligt uppdaterad, framför allt har jag finare vapen ... Razz
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Drooit

Hur länge har du spelat wow? Snart 2 år

Vilka raid-instancer har du tillgång till? Dom flesta, tagit bort pre q på det mesta nu ju..

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Jag har raidat Kara, Magtheridon, Gruul, SSC och Tempest Keep men min Priest.

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Nästan alla dagar utom när jag tränar.

Varför vill du joina Chaos Sentry? Svensk guild :O !!! Razz

Känner du någon i guilden och iså fall vem? Känner ju gummi, devidra och dom som jag går i samma klass som Very Happy Tyvärr är dom ju inte med längre.. Sad
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimeons jan 02, 2008 4:36 am

Vi har ögonen på dig atm, ska bara kolla lite saker innan du får 100% besked, Muriel kontaktar väl dig
Till överst på sidan Gå ner
Drooit
Gäst




ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimeons jan 02, 2008 11:00 am

Jag känner mig bevakad :O Wink
Till överst på sidan Gå ner
Shadown




Antal inlägg : 12
Registration date : 07-11-05

ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimeons jan 02, 2008 2:43 pm

du borde göra det Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimeons jan 02, 2008 3:47 pm

nice armoryn är.... enligt den är du arms specc :S fan va dålig skit det är egentligen.... suck inge skoj att titta på ngt som blev uppdaterat för 3 månaders sedan... men baj svaj. <3
Till överst på sidan Gå ner
Drooit
Gäst




ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimeons jan 02, 2008 3:58 pm

Jag är fortfarande Arms Razz Men det är för att jag köra arena, det är ju ingen höjdare i PvE.. Kan väll funka men fury är ju galet Razz <3
Till överst på sidan Gå ner
Kazuma




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-15

ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimeons jan 02, 2008 5:26 pm

Sorry killen du har inget av det vi behöver.. 22 i hit är ju bara hej då ses hörs senare in game kanske.. för mig får du inte joina guilden.. sen din link är ju totalt fuckup..
Till överst på sidan Gå ner
Drooit
Gäst




ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimeons jan 02, 2008 5:37 pm

Sad Hoppas inte det är du som har sista ordet.. haha Razz Nä, men som muriel sa så kommer jag ju va med på kara i början och där kommer jag ju uppgradera det som behöver uppgraderas, även om kara suger på off specc loot :<
Till överst på sidan Gå ner
drooit
Gäst




ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimelör jan 05, 2008 7:22 pm

bump ?
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimelör jan 05, 2008 8:51 pm

Muriel får ta decision på denna.
Till överst på sidan Gå ner
Drooit
Gäst




ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimelör jan 05, 2008 9:21 pm

Muriel är ju värsta slackern.. haha Razz Han är typ aldrig inne /cry
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimelör jan 05, 2008 11:45 pm

Du har svar senast på måndag.
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitimetis jan 08, 2008 4:41 pm

Accepted, välkommen.

Låst
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ACCEPTED: DPS Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: ACCEPTED: DPS Warrior   ACCEPTED: DPS Warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
ACCEPTED: DPS Warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» dps warrior! - ACCEPTED
» Accepted Warrior
» Dps warrior :)
» 70 dps warrior
» Protection warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: