| fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
irbabon
Antal inlägg : 2 Registration date : 07-10-15
| Rubrik: fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED mån okt 15, 2007 11:34 pm | |
| namn: kristoffer ålder: 20
ingamename: Irbabon class: hunter specc: 52 mm 9 survival gear:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Irbabon
jag har spelat wow sedan december 06 jag har tillgång till alla raid-instanser förutom BT och hyjal summit jag har raidat kara ganska flitigt med min gamla warrior, men ett par gånger med den här charr, även kört gruul med warriorn jag kan raida i stort sett alla dagar, inte så sugen på att raida hela helgerna däremot. jag vill joina chaos sentry för att jag har kört ganska mycket med kazuma och är sugen på att köra lite svårare raids än karazan | |
|
| |
Kazuma
Antal inlägg : 96 Registration date : 07-10-15
| Rubrik: Sv: fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED mån okt 15, 2007 11:37 pm | |
| AMAG..
Skicka in irbabon i guilden =) skön kille..!! | |
|
| |
Pewdut
Antal inlägg : 149 Registration date : 07-10-08
| Rubrik: humm tis okt 16, 2007 12:37 am | |
| Killen i fråga har typ likvärdigt gear med min hunter när jag dingar 70 imorgon, dock 2 delar av T4.. Asså visst för karazhan helt duglig gear, har du lust att pumpa massa kz med denna guilden och skaffa craft epics? isåfall, In med han!!! | |
|
| |
Kazuma
| Rubrik: Sv: fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED tis okt 16, 2007 1:22 pm | |
| Jag har kollat dom andra hunters i guilden och det är väl 1 som har hyfsad gear.. dom andra har likvärdig gear som irbabon har.. | |
|
| |
konstapeln
Antal inlägg : 51 Registration date : 07-10-08
| Rubrik: Sv: fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED tis okt 16, 2007 3:01 pm | |
| Jag anser att denna hunter kanske inte har den bästa gearen men ändå joinar han en kz så får han de och 1-2 craft är riktigt nica för en hunter så jag säger IN MED HAN vi har brist på hunters! Och till Kazuma den huntern som hade hyffsat nice gear var säkert min alt | |
|
| |
konstapeln
Antal inlägg : 51 Registration date : 07-10-08
| Rubrik: Sv: fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED tis okt 16, 2007 3:07 pm | |
| Jag anser att denna hunter kanske inte har den bästa gearen men ändå joinar han en kz så får han de och 1-2 craft är riktigt nica för en hunter så jag säger IN MED HAN vi har brist på hunters! Och till Kazuma den huntern som hade hyffsat nice gear var säkert min alt | |
|
| |
Kazuma
| Rubrik: Sv: fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED tis okt 16, 2007 3:32 pm | |
| konstapeln tycker du/ni gör helt rätt..!! In med han | |
|
| |
muriel
Antal inlägg : 34 Registration date : 07-10-11
| Rubrik: klart tis okt 16, 2007 11:20 pm | |
| in med han säger jag också, /w mej eller wadow så får du en invite av oss, | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED | |
| |
|
| |
| fet hunter applyar amag!!!! - ACCEPTED | |
|