Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)

Gå ner 
+7
hejdär
konstapeln
Feno
Noira
Nizusu
Pewdut
peilon
11 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimesön nov 04, 2007 2:41 pm

4/10-07
Så vitt jag vet är:

Gall borta tills vidare pga flytt.
Noira borta tills vidare Pga Problem med Telia.


Senast ändrad av den tor nov 22, 2007 8:53 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: m   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimesön nov 04, 2007 3:58 pm

Kul att du la upp den här posten precis, för igår blev min dator stulen på min fest... så jag är väll borta till helvetet fryser till is..... så jävla extremt förbannat just nu.. de slog ett hål i väggen också! jävla idioter alla är, ska fan aldrig mer ha fest........ inga jävla lol komentarer nu för jag kan knapt tro det själv, varit i chocktillstånd ända sen 2 igår natt.... fan så jävla nära bristningsgräns att gråta asså.....
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimemån nov 05, 2007 8:56 pm

Gummibertil säger att hans internet krånglar
Peffdut e bortrest i göteborg
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: OKZ   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimemån nov 12, 2007 8:31 pm

Kanske att jag kan titta in igen vilken dag som hälst, har stylat upp min gamla dator så det funkar nu. Har dock ett problem, hur fan i hela helvetet får man tag på drivrutiner till ett integrerat nätverkskort som sitter då i Moderkortet?
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 12:49 am

laddar på anan dator bränner ut ?
Till överst på sidan Gå ner
Nizusu




Antal inlägg : 7
Registration date : 07-11-07

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 1:06 am

Antagligen har du ett Nvidia nForce moderkort, vilken version du har har jag ingen aning om. Men kika här ;
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Men kolla först upp vad för moderkort du har. Sen är det bara bränna ut drivrutinerna på en skiva, eller alt låna ett PCI nätverkskort och ladda ner dem på så vis.
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 2:01 am

Annars kan du kolla i enhetshanteraren vad ditt nätverkskort heter och gå den vägen.
Till överst på sidan Gå ner
Nizusu




Antal inlägg : 7
Registration date : 07-11-07

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 4:45 am

Jag har ett integrerat nätverkskort och det finns inte i Enhetshanteraren när det inte är korrekt installerat. Men så kanske det inte är för alla Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: haha   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 1:55 pm

jag kirrade biffen, min skiva funkade ju inte när jag hade dragit om datorn för att jag propotionerade hårdisken till 2st delar, då fick de namnen I och J. Detta ansåg CD skivan inte fanns så därför funkade inte grejjxorna, men nu körde jag om det igen, och allt funkar prima. Har dock ett MaE prov imorgon så har inte tid att installera det ikväll tror jag.

Aja, snart tebax, puss o kram
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 1:59 pm

Pewdut skrev:
Har dock ett MaE prov imorgon så har inte tid att installera det ikväll tror jag.

Aja, snart tebax, puss o kram

Matte E suger. Fick spel på att räkna med "låssas-tal" som döps till "i, -i" osv.. Jävla skit! Hoppade av kursen efter första kapittlet Razz
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 2:30 pm

haha ni e noobs men docke e matte e svårt
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: lol   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 3:18 pm

lol @ feno Razz svårt är det väll men det är logiskt Smile
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 3:46 pm

Pewdut skrev:
lol @ feno Razz svårt är det väll men det är logiskt Smile


Skitsnack, finns ingen logik i Matte E, bara fantasi! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 13, 2007 5:24 pm

Du har ganska rätt nisuzu. som min bror brukar säga "tänk först håll käften sen"
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: humm   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetor nov 15, 2007 4:14 pm

Asså jag kan inte tro att det är sant vet ni... Slutade skolan igår och cyklade nöjd och köpte ett head set. kom hem startade datorn och BAM!!!!!! Mitt internet funkar inte och inte min hemma telefon heller.................
Ringde telia och efter ett 40 minuters samtal sa dem att de skulle fixa tele ledningen till den 19 november. Jag är inte skrock full eller så men tror ni jag har en förbannelse som vilar på mig? blir less som fan..
Till överst på sidan Gå ner
konstapeln




Antal inlägg : 51
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimefre nov 16, 2007 3:56 pm

hahah de är nån som vill få dig sluta spela verkar de som Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: mm   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimefre nov 16, 2007 5:30 pm

mm.. men jag är tebax nu, så det e chill Wink
Till överst på sidan Gå ner
Nizusu




Antal inlägg : 7
Registration date : 07-11-07

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimemån nov 26, 2007 7:34 pm

AFK, inget gamecard. Ingen aning om när jag kommer tillbaka, om jag gör det. Det märks. Ciao.
Till överst på sidan Gå ner
hejdär




Antal inlägg : 13
Registration date : 07-11-13

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: happ   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetis nov 27, 2007 1:10 am

vill bara meddela i god tid att ja tar semester från WoW å jobbet ska ta bilen till svearike å ala Lidköping den 22Dec beräknad hemkomst den 29onde..... så hoppar gärna över den där Gkicken va santa Go Jul
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetor dec 06, 2007 1:24 pm

kan ju också va ute i god tid den 21 å ker ja hem, till jule skinka osv tyvärr inte till en ledig dator så innan ja e uppe här i ume igen (troligen den 6-7 januari) blir de mkt mindre raidande och de som bkir på en gammal skit datorn i min mormors sovrum. Mer jul åt folket.
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetor dec 06, 2007 7:16 pm

cance det går nog inte att köra wow på om du inte skaffar skärm drivers för det orkar inte jag...
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimetor dec 06, 2007 7:17 pm

cance
Till överst på sidan Gå ner
Feno




Antal inlägg : 73
Age : 35
Registration date : 07-11-07

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimefre dec 07, 2007 9:27 pm

JÄVLA PISS!

Kommer hem, startar datorn, har internet i 5 min typ! sen gick mitt modem sönder! BBBs egna jävla skitmodem är stendött!

Idioten på supporten sa "Du bör ha ett nytt på tisdag..... kanske... elelr senare i veckan.. kanske......det är ju helg nu du vet!"

Kommer in så fort jag har internet!



Är hos en kompis nu..
Till överst på sidan Gå ner
Corozai




Antal inlägg : 35
Registration date : 07-11-27

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimesön dec 09, 2007 2:39 am

heheh oflyt feno!
Till överst på sidan Gå ner
Daikana

Daikana


Antal inlägg : 15
Age : 37
Registration date : 07-10-09

AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitimesön dec 09, 2007 5:33 pm

jag kommer ta ett "jul" break nu fram tills jul ungefär.. har inte tid för raidande just nu.. för mycket skit som flyter runt så att säga ;P, kommer nog vara online för att göra Dailys så jag har pengar när jag återvänder iaf ^_^




EDIT: Jul lov ÖVER, vart klar med det jag skulle göra extra tidigt så nu faaaan
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Empty
InläggRubrik: Sv: AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)   AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
AFK (skriv här om du ska bort och inte vill ha gkick)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: General-
Hoppa till: