Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Vetarn




Antal inlägg : 2
Registration date : 07-12-26

Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Empty
InläggRubrik: Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE!   Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Icon_minitimeons dec 26, 2007 5:04 am

jag ska med i guilden! så är det bara! jagär 48 år och är hermelinknullare på heltid! konstapeln måste lära sig att spela och att suga kuk bättre för just nu är han sämst på det... (skärpning) jag ska också med med min alt Vetard som är en extremt bäst warlock. pig pig pig pig åter igen... ät mig och invite
Till överst på sidan Gå ner
Vetarn




Antal inlägg : 2
Registration date : 07-12-26

Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Empty
InläggRubrik: Sv: Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE!   Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Icon_minitimeons dec 26, 2007 5:09 am

Vetarn skrev:
jag ska med i guilden! så är det bara! jagär 48 år och är hermelinknullare på heltid! konstapeln måste lära sig att spela och att suga kuk bättre för just nu är han sämst på det... (skärpning) jag ska också med med min alt Vetard som är en extremt bäst warlock. pig pig pig pig åter igen... ät mig och invite

KAN NI GE MIG ETT SVAR ELLER!=!=!!=!?!!? jag ska ha badges i kara och all loot från ssc, det har Ltoplay lovat mig!
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Empty
InläggRubrik: Sv: Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE!   Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Icon_minitimeons dec 26, 2007 1:21 pm

Gör om gör rätt vetarn så ska vi nog kunna ordna de.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Empty
InläggRubrik: Sv: Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE!   Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fixa applyn !APPLY FÖR HELVETE KONSTAPELN! ÄT MIN KURDBALLE!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 warrior apply
» Vahz Apply
» Paladin apply
» Shaman - Warrior apply
» Myocard - Apply - ACCEPTED

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: