Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Allmän warrior ansökan.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Elrathias




Antal inlägg : 4
Registration date : 08-01-11

Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitimelör jan 12, 2008 12:38 am

Hallå, efter många påträngande försök av bosnomoja att rekrytera mig till guilden så skriver jag äntligen ihop något!

Aleksander, 21 år, jobbar heltid, 9-18 alla vardagar.
Lirar en Tauren warrior, och har gjort det sen release istortsett, med uppehåll då jag inte haft pengar eller tid. mest tid.
har
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Elrathias
som huvudkaraktär, mest questgear pga guildlöshet en väldigt lång tid. saknar en bm run för att få kara keyen.

har massor med (lowbie/casual)gear, och är väldigt flexibel i spelsättet, just nu är jag pvpspeccad (gammalt stuk dock, ska ändras).

Hade tänkt mig 17/44/0 eller något liknande för att få upp dps:en.

Inte attunad till någonting istortsett, men har mycket tid på kvällarna att slå ihjäl så det ska nog gå undan bara jag får ett par hjälpsamma skälar vid min sida.

Har och kan använda både ventrilo och teamspeak, dock via separat laptop.
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitimelör jan 12, 2008 2:12 am

Det du behöver är Karazhan access, och jag antar att du applyar som DPS-warrior då?
Till överst på sidan Gå ner
Elrathias




Antal inlägg : 4
Registration date : 08-01-11

Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitimelör jan 12, 2008 1:53 pm

Det är nog en godtagbar förklaring. men ja, Karahazan är bara en BM bort. kan nog fixa det ikväll om det är så att ni hellre ser mig klar för karahazan.
Till överst på sidan Gå ner
lillaflickan
Admin



Antal inlägg : 112
Location : Varberg
Registration date : 07-12-02

Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitimelör jan 12, 2008 4:41 pm

Vi kommer kolla igenom din application imorgon kväll, om inget annat redan har hänt då.
Till överst på sidan Gå ner
Elrathias




Antal inlägg : 4
Registration date : 08-01-11

Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitimesön jan 13, 2008 8:36 pm

Gearen är uppdaterad nu btw.
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitimemån jan 14, 2008 2:19 pm

Som furry warrior bör du sattsa på mer hit, för att få bättre rage gain och därmed bättre skada.
Till överst på sidan Gå ner
Elrathias




Antal inlägg : 4
Registration date : 08-01-11

Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitimemån jan 14, 2008 6:20 pm

tack för tippsen, men som sagt var, gearen byts ut på löpande band. byter ut i snitt 2 delar per dag just nu.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Allmän warrior ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: Allmän warrior ansökan.   Allmän warrior ansökan. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Allmän warrior ansökan.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dps warrior :)
» 70 dps warrior
» 70 warrior apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: