Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Daikana

Daikana


Antal inlägg : 15
Age : 37
Registration date : 07-10-09

Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED   Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Icon_minitimetis okt 09, 2007 7:38 pm

Namn: Emil
Ålder: 20

Ingame namn: Daikana
Class: Shaman
Specc: Raid Enhancement 0/47/14
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Daikana
Hur länge har du spelat wow?: Jag har lirat WoW sedan November 2004, alltså sen första US betan

Vilka raid-instancer har du tillgång till?: Alla utom BT och Hyjal

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad?: har Raid erfarenhet ifrån alla instancer med diverse klasser

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida?: alla dagar mellan 18:00-00:00, förutom var 3e vecka då jag jobbar till 20:00 och inte kommer hem före 21:00. (har förövrigt den veckan nu)

Varför vill du joina Chaos Sentry?: vill komma med en bra guild på Ravencrest, ett plus är ju att detta är en svensk guild, ganska mycket därför.
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: sd   Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Icon_minitimeons okt 10, 2007 1:09 am

Du har fått bättre gear än sen infernal i alla fall ^^ Ser redigkt bra ut faktiskt Smile

Dock va du inte så aktiv i Infernal, kommer du vara det nu? vill inte kasta salt i såren men om du säger att du kommer vara aktiv så räcker det för att jag ska tro dig Smile
Till överst på sidan Gå ner
Daikana

Daikana


Antal inlägg : 15
Age : 37
Registration date : 07-10-09

Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED   Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Icon_minitimeons okt 10, 2007 11:21 am

jag har haft 100% raid attendence sen i augusti, kanske syns på gearen ;P och tänker inte ändra på det nu.. ända skillnaden är att denna guild inte börjar sina raids kl21:00 Razz så natt veckor blir tufft att va aktiv i raids iaf :/. som tur e så är dem bara var 3e vecka. positivt så hinner jag farma cash/pots för kommande raids på mornarna Razz
Till överst på sidan Gå ner
Pewdut




Antal inlägg : 149
Registration date : 07-10-08

Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Fint   Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Icon_minitimeons okt 10, 2007 4:35 pm

Låter bra albino
Till överst på sidan Gå ner
Daikana[
Gäst




Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED   Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Icon_minitimeons okt 10, 2007 5:37 pm

om det fortsätter vara dött här är jag säkert online mellan 18:30-19:00 Razz så vill ni snacka med mig då så gör det ;P
Till överst på sidan Gå ner
GummiBertil
Admin
GummiBertil


Antal inlägg : 13
Registration date : 07-10-01

Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED   Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Icon_minitimeons okt 10, 2007 9:21 pm

Tycker det ser fint ut, ACCEPTED Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://chaos-sentry.swedishforum.se
Sponsored content





Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED   Daikana lvl70  Tauren Shaman - ACCEPTED Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Tauren Shaman - ACCEPTED
» Woppie - shaman ACCEPTED
» E-bayed shaman lvl 45
» Resto Shaman!
» Apply Enhancement Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: