Chaos Sentry
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chaos Sentry

Chaos Sentry
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Woppie - shaman ACCEPTED

Gå ner 
+2
Belal
Woppie
6 posters
FörfattareMeddelande
Woppie




Antal inlägg : 20
Registration date : 07-10-14

Woppie - shaman ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Woppie - shaman ACCEPTED   Woppie - shaman ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 10:34 pm

Namn: Marcus Nilsson
Ålder: 18 imon pirat

Ingame namn: Woppie eller Woppztar , inte bestämt mig :<
Class: Shaman
Lvl: 1
Specc: 0/0/0
Gear: imba gloves of the whale, rugged leather pants, ep0x staff of the wolf.

Hur länge har du spelat wow?
Sen någon månad efter WoW släpptes.. Belal tvingade mig att börja :q
Men sålde mitt acc å slutade spela för ett par månader sen. Nu gör ja comeback.

Vilka raid-instancer har du tillgång till?
snart tillgång till RFC.

Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad?
bara hela MC,BWL,AQ och alla bossar i Nax utom kel'thuzad.

Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida?
Jag är en geek. 24/7.. bara skolan som står ivägen atm

Varför vill du joina Chaos Sentry?
För att jag vill lira med mina IRL polare, Belal, Noira, Druidengote och Umbluck.. och Pewdut som känner mig bättre som Nordstorm *tihi* I love you

För att ni ska få en bättre överblick om vem jag är så kan ja skriva lite randomcrap här

Randomcrap: Innan BC kom så var ja galet aktiv, har spelat i The Opposition, Dystopia och Public Enemies. När BC kom ut så spelade ja aktivt som fan också.. fram till lvl 68, då fick jag ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till.. i ett annat spel, jag har spelat Call of duty 2 sedan det släpptes på hög nivå och jag blev erbjuden att gå med i sveriges bästa cod2 lag. Då valde jag att sluta spela wow å satsa allt på cod2. Vilket visade sig vara ett bra val för mig. Jag vann nyligen en LAN turnering i borås med alla de bästa lagen från europa och vann 40.000kr (delat på 5) och har vunnit lite randomcrap-.. anyways.. på senaste tiden har vi varit väldigt inaktiva just för att vi väntar på Call of duty 4.. som släpps den 5e November.. Nu vill jag ha något att göra på dagarna eftersom vi aldrig lirar med laget typ. Därför valde jag att göra comeback i wow. Men ja ska inte ljuga, den 5e november när cod4 släpps så kommer jag fortsätta lira cod4 med mitt lag och vi ska satsa stort. Men jag kommer fortfarande ha mycket tid över att lira wow, för cod4 tar inte så mycket fritid.

Och nu undrar ni, hur i helvete orkar han skriva en sån här lång app.. svaret på det är att jag är sjukt uttråkad å har inget att göra, hade jag haft wow så hade jag spelat det, men ja ska köpa WoW imon. Och då hoppas jag att jag har en plats i Chaos Sentry.. Det är ju trots allt min födelsedag imon Very Happy

/Das imba, das woppie


Senast ändrad av den ons okt 17, 2007 1:21 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Belal




Antal inlägg : 31
Registration date : 07-10-13

Woppie - shaman ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Woppie - shaman ACCEPTED   Woppie - shaman ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 10:42 pm

Chaos sentrys sjukt imba rogue Belal som ni alla vet säger att Woppie ska in i guilden för att han kommer lvla snabbt med min å dom andra Onsala killarnas hjälp han e sjuuukt jävla skillad. Jag kommerlacka sjukt jävla mkt om han inte kommer in...
Till överst på sidan Gå ner
Noira

Noira


Antal inlägg : 100
Registration date : 07-10-08

Woppie - shaman ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Woppie - shaman ACCEPTED   Woppie - shaman ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 10:45 pm

Detta är en spelar som suger så mkt pung att the lurker kommer bli blå (är han inte redan det) och blå=jävligt död=imba dps healing= han var förövrigt den bästa healerne jag har haft när jag grinda swine farm på lvl 14
Till överst på sidan Gå ner
druidengote




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-10-14

Woppie - shaman ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Woppie - shaman ACCEPTED   Woppie - shaman ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 10:47 pm

en jävligt skön g33k som ska me för hanb e nästan imba.... blir nästan gquit om han inte får joina
Till överst på sidan Gå ner
Umbuluck




Antal inlägg : 3
Registration date : 07-10-07

Woppie - shaman ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Woppie - shaman ACCEPTED   Woppie - shaman ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 10:48 pm

som imba tank of the wolf så säger jag att killen ska bara in, irl polare till mig btw. DO IT
Till överst på sidan Gå ner
peilon




Antal inlägg : 96
Registration date : 07-10-13

Woppie - shaman ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Woppie - shaman ACCEPTED   Woppie - shaman ACCEPTED Icon_minitimesön okt 14, 2007 11:25 pm

Höns!!!!!!



Höns





Höns.
Få en INT buff å läs dessa visdomsord.

De var 2 buddistmunkar som var ute å gick. De kom fram till en bäck.
Där såg de en kvinna som int ekunde komma över.
Den ena munken gick fram och hälsade på kvinna och abra henne över bäcken. sedan tackade hon honom å de sa adjö.
Den andra munke var tydligt förbannade men sa inget förrän de gått någon timme till.
Då sa han:
-Du bröt en av våra helgaste regler som munkar när du bara den kvinna över bäcken.
Då svarade den andra munken:
-Må vara att jag bar henne över bäcken men du ahr bärt henne med dig ända hit!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Woppie - shaman ACCEPTED Empty
InläggRubrik: Sv: Woppie - shaman ACCEPTED   Woppie - shaman ACCEPTED Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Woppie - shaman ACCEPTED
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Tauren Shaman - ACCEPTED
» Daikana lvl70 Tauren Shaman - ACCEPTED
» E-bayed shaman lvl 45
» Resto Shaman!
» Shapog, Shaman [resto]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Chaos Sentry :: Ansök till Chaos Sentry-
Hoppa till: