Namn: Marcus
Ålder: 20
Ingame namn: Vah
Class: Hunter
Specc: 0/20/41 (Många tycker Survival är crap utan att veta vad dom pratar om, så jag förklarar gärna varför jag är survival speccad)
Gear: Länka verkar inte funka.
Hur länge har du spelat wow? Drygt ett år ( Total played time på alla mina gubbar vågar jag ite diskutera men säkert över 50)
Vilka raid-instancer har du tillgång till? Dom har tagit bort alla pre-q förrutom Kara, Hyjal och BT om jag inte mins fel. Kara pre-q gjord ofc.
Har du någon tidigare erfarenhet av raids och i så fall vad? Blev 60 bara någon vecka innan BC kom ut, så jag hann bara köra lite ZG med min warrior. Har gjort hela Kara med huntern nu.
Vilka tider/dagar har du möjlighet att raida? Mer eller mindre från 18:00-02:00 alla dagar förrutom fredag och lördag då kvinnor och alkohol prefereras.
Varför vill du joina Chaos Sentry? Har varit i en helsvensk guild tidigare och jag saknar det. Kollade runt lite på olika servars forum och såg att ni rekryterade och att ni gör 25-mans instanser strax efter Karazhan som är precis vad jag letar efter. Guilden jag är i på Stormscale tänker inte köra några 25man har jag fått reda på så jag slaknade lite.