| Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! | |
|
+5Feno Belal Noira lillaflickan Daikana 9 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Pistenc Gäst
| Rubrik: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! tor dec 13, 2007 11:34 pm | |
| Antar att ni ver vem jag r blev tillsagd att jag va tvungen att göra en app så jag skriver väl lite skit då........... Efter denna veckan har jag all honor jag needar på min war och shammy med andra ord kommer jag bara spela arena med dem så jag har hur mkt tid som helst för raids nu och r som sagt riktigt sugen på raida nu me med min protpala.... Ett ja lr Nej räcker så jag kan gå vidare till nån annan guild asap om ni inte vill ha mig |
|
| |
Daikana
Antal inlägg : 15 Age : 37 Registration date : 07-10-09
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! fre dec 14, 2007 1:44 am | |
| den som inte tar in dig pisten kör jag upp min två handare i röven på | |
|
| |
lillaflickan Admin
Antal inlägg : 112 Location : Varberg Registration date : 07-12-02
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! fre dec 14, 2007 2:15 am | |
| Skulle du inte joina PE med shamanen då? | |
|
| |
Noira
Antal inlägg : 100 Registration date : 07-10-08
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! fre dec 14, 2007 6:12 pm | |
| bara du inte är för full så tycker jag du kan joina | |
|
| |
Belal
Antal inlägg : 31 Registration date : 07-10-13
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! lör dec 15, 2007 3:28 am | |
| Belal säger att killen ska in riktigt fin grabb | |
|
| |
Feno
Antal inlägg : 73 Age : 36 Registration date : 07-11-07
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! lör dec 15, 2007 4:00 pm | |
| Pröva att göra en riktig application, varför ska du vara olik alla andra när det gäller det? :S | |
|
| |
druidengote
Antal inlägg : 10 Registration date : 07-10-14
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! lör dec 15, 2007 5:23 pm | |
| Håller du dig under några spritgränser under raidsen så du ser tangentbordet ska du komma in ^^ gief Papa Pist | |
|
| |
pistenc Gäst
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! lör dec 15, 2007 8:46 pm | |
| Feno får du va uppe nu... kanske dags att gå tillbaka till dagis |
|
| |
Negatosan
Antal inlägg : 13 Registration date : 07-10-09
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! sön dec 16, 2007 8:08 pm | |
| In med pisten, han är en riktigt grym spelare och dessutom har vi ju inte någon protpala ^^ | |
|
| |
peffdut
Antal inlägg : 10 Registration date : 07-10-15
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! mån dec 17, 2007 12:36 pm | |
| gör först en riktig app sen så kan jag tänka på det | |
|
| |
peilon
Antal inlägg : 96 Registration date : 07-10-13
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! fre dec 28, 2007 2:51 pm | |
| Vill du ha speten e den din bara att ded kanske blir lite snålt me 25 manna i början ioch med gear men de ska snabbt gå att fixa Sry för all väntan har haft lite julov e ja rädd Tjaa god jul å gott nytt år | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! | |
| |
|
| |
| Accepted - Palatank som r raidsugen i vinter!!!!!!!! | |
|